ReUse

V partnerstvu smo se lotili pereče problematike povečanega odlaganja odpadkov v naši regiji, ki imajo potencial ponovne uporabe. Osredotočili smo se na tekstil in notranjo opremo za dom.

Problem, ki smo ga zaznali v našem okolju izhaja iz neozaveščenosti prebivalstva. Nizko cenovni ponudniki oblačil in notranje opreme spodbujajo nakup nekvalitetnih izdelkov z nizko uporabnostjo in življenjsko dobo, kar posledično vpliva na povečano količino odpadkov. Za prebivalstvo so to odpadki, za nas surovine, iz katerih delamo nove izdelke.

Za širjenje naše kampanje, smo se osredotočili na ciljno skupino mladih, ki so v našem okolju najmanj aktivni. Za nas so nosilci sprememb, saj imajo ogromno znanja, idej, vendar ne dobijo priložnosti tega udejanjiti. Soočajo se z brezposelnostjo, ki zelo vpliva na njihovo samoaktivacijo in motivacijo.

Rešitev, ki jo predlagamo, temelji na vpeljavi metod, ki jih v našem okolju do sedaj še nismo uporabljali. Predlagane aktivnosti so direktno prilagojene na orodja komuniciranja, ki jih mladi vsakodnevno uporabljajo (Fb, Ig, YouTube, itd).

Aktivnosti načrtujemo skupaj s ciljno skupino. S tem želimo zagotoviti razvoj programov, ki bodo trajni ter učinkoviti in bodo vplivali na spremembo obnašanja uporabnikov.

Skupaj bomo razvili kampanjo DIY (Do it yourself), ki bo prispevala k dvigu ozaveščenosti mladih o lastnih možnostih kreativnega izražanja in aktivnega vključevanja v družbene problematike v Pomurski regiji.

Snemali bomo kratke filme, kjer bomo predstavili osnovne metode ponovne uporabe.

Primer: Kako iz odsluženih bombažnih majic, naredimo nakupovalno vrečko, ki jo uporabljamo namesto plastičnih in papirnatih vrečk. Kako iz poškodovanih kavbojk, naredimo torbo za prenosnik. Kako iz stare vodovodne cevi, naredimo dekorativne izdelke za dom. Kako iz kuhinjskih stolov, ki nam niso več všeč, naredimo klop za predsobo.

Vsebino za scenarije filmov bodo mladi izbrali sami, filme pa prenesli na socialna omrežja. Kreirali bodo blagovno znamko izdelkov, ki bodo nastali pod okriljem ponovne uporabe.


Ime prijavitelja: Zavod Korak Naprej Murska Sobota socialno podjetje
Naslov projekta: S pozabljenimi resursi mladi varujemo naše okolje
Trajanje projekta: 1.9.2020 – 31.8.2020
Vrednost projekta: 39.555,00 €
Projektna partnerja:  Mladinski informativni in kulturni klub Murska Sobota in Pro Mundus d.o.o.